søndag 16. november 2014

er jeg meg å være minst like stolt, dagen etter seieren som sikrer oss kvalikfinale mot Brann.




































er jeg meg å være minst like stolt, dagen etter seieren som sikrer oss kvalikfinale mot Brann. ‪#‎klartilkamp‬ Siste kamp i Tippeligaen for MIF var mot Brann i 1992. Siste skritt mot å møte Brann i kvalik 22 år etter er bare en drøy halvtime unna. ‪#‎brun‬ For ett lag, for noen supportere!!‪#‎heltsinnsykt‬#skjelverenda Fy faaaaa******** så jævla moro! ÅÅÅÅÅÅÅ NNÅÅÅÅÅ skal vi branna slå Mjøndærn For en lørdagskveld! Mjøndalen - Bærum 4-1. Brann neste.

http://www.vg.no/sport/fotball/1-divisjon/overtidsmaal-utvisning-og-mjoendalen-seier/a/23336759/ ‪#‎mjøndalen‬ ‪#‎brunseier‬ ‪#‎tv2‬ på stadion idag a gett.
#mjøndalen ‪#‎eliteserie2015‬? # Et særdeles egoistisk innlegg om #mjøndalen, «Brunt Hjerte» og meg selv. Etter gårsdagens seier mot ‪#‎bærum‬, så må Vegard Hansen og Kenneth Widemann Karlsen være særdeles stolte i dag! For et radarpar!!
På tross av mine manglende offisielle verv i klubben påberoper jeg meg å være minst like stolt, dagen etter seieren som sikrer oss kvalikfinale mot Brann. ‪#‎klartilkamp‬ Siste kamp i Tippeligaen for MIF var mot Brann i 1992. Siste skritt mot å møte Brann i kvalik 22 år etter er bare en drøy halvtime unna. ‪#‎brun‬ For ett lag, for noen supportere!! ‪#‎heltsinnsykt‬#skjelverenda Fy faaaaa******** så jævla moro! ÅÅÅÅÅÅÅ NNÅÅÅÅÅ skal vi branna slå Mjøndærn For en lørdagskveld! Mjøndalen - Bærum 4-1. Brann neste.

Overtidsmål, utvisning - og Mjøndalen-seier

MJØNDALEN (VG) (Mjøndalen - Bærum 4-1 e.e.o) I et vanvittig opprykksdrama snudde Mjøndalen kampen på overtid - og sikret kvalik mot Brann.

vg.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar