tirsdag 17. mai 2016

https://dating-affair.com/?next=/online/view-profile/19825/&c=4382

https://love-chatting.com/online/view-profile/17340/

http://lm.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Foutlook.com%2F&h=IAQG-BqYx&s=1

https://dub130.mail.live.com/default.aspx?id=64855&owa=1&owasuffix=owa%2f%3flex%3dredirecturl%2f

Lyst treffe en kåt puleklar dame snarest? ‏

Lyst treffe en kåt puleklar dame snarest?

Til: diskretdame69@gmail.com
Men kan du komme til meg Idag klokka 16.00 jeg bor i mjøndalen kom kom så kan jeg knulle deg
Fra: erik mabro stjerna mabron (erikmabro@live.no) Du flyttet meldingen til dens nåværende plassering.
Sendt: 17. mai 2016 08:12:22
Til: diskretdame69@gmail.com
Men kan du komme til meg Idag klokka 16.00 jeg bor i mjøndalen kom kom så kan jeg knulle deg
Fra: erikmabro@live.no Du flyttet meldingen til dens nåværende plassering.
Sendt: 17. mai 2016 01:27:35
Til: diskretdame69@gmail.com
Hei søta  jeg får ikke til å komme på denne siden du er jeg har prøvd mange ganger å komme inn på den siden men vi kan godt skrive her på hotmail søta  
Fra: diskret dame (diskretdame69@gmail.com) Du flyttet meldingen til dens nåværende plassering.
Sendt: 16. mai 2016 22:23:40
Til: erikmabro@live.no
null
Fra: erik mabro stjerna mabron (erikmabro@live.no) Du flyttet meldingen til dens nåværende plassering.
Sendt: 14. mai 2016 16:45:33
Til: knullenå (diskretdame69@gmail.com)
kom til meg ikveld eller i morgen da søta så kan jeg pule fitta di jeg er kåt jeg også
Puleklar (Puleklar@gmail.com)
14.05.2016
Til: erikmabro
Jeg liker å si det rett ut, jeg trenger sex og det er raskt, er avhengig av sex og har nettopp gjort slutt med typen. Pule er deilig, og vil ha sex nå. Er kåt hele tiden og trenger noen som kan slukne
Fra: Puleklar (Puleklar@gmail.com) Du flyttet meldingen til dens nåværende plassering.
Sendt: 14. mai 2016 16:13:56
Til: erikmabro (erikmabro@live.no)
Vær forsiktig! Denne avsenderen bestod ikke svindelkontrollene våre.






Jeg liker å si det rett ut, jeg trenger sex og det er raskt, er avhengig av sex og har nettopp gjort slutt med typen. Pule er deilig, og vil ha sex nå. Er kåt hele tiden og trenger noen som kan slukne min kåtskap. Liker sex til alle døgnes tider, og liker alt innen sex, har ingen grenser, bare fantasien setter grenser for hva en kan gjøre. Kan du pule vettet av meg he he?:) Trenger en deilig orgasme, får bare aldri nok av sex. Er rett og slett puleklar, vil du ta meg hardt og lenge? Eneste du trenger å gjøre er å kontakt meg så skal jeg svare deg så raskt jeg kan så vi kan avtale et diskret sex treff snarest, men da må du kommer på Link der kan vi avtale et diskret treff med en gang håper det er greit for deg for diskretsjon betyr mye for meg;)    

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar