onsdag 15. juni 2016

22. november 2015 kl. 16:45Erik Mabro (Stjer...
Du liker dette.

Erikstjerna Mabro

LikerSvarRediger22. november 2015

Erikstjerna Mabro

Jeg har nettopp blitt alene, og jeg er på jakt etter den store kjærligheten, men også deilig uforpliktende treff. Jeg bare elsker du bruker meg, ble veldig inspirert nå jeg så filmen fifty shade of grey. Jeg bare elsker alt av kjærlighet, og blir gjerne med på slik som i den filmen, er faktisk åpen for alt og elsker alt av kos hver dag. Jeg bor alene og føler virkelig jeg trenger en nå, klarer meg ikke uten kjærlighet og bare elsker nærhet mer enn noe annet på denne jord. Håper du skriver til meg på her bare let etter brukernavnet mitt Vivian , håper jeg er noe for deg.
LikerSvarRediger23. november 2015

Erikstjerna Mabro

LikerSvarRediger23. november 2015

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar