lørdag 16. mai 2020

når maria robertz sendte bilder og video av hestene og føllene på facebook som melinger til erik mabro stallgutten












Imala fikk en hingst imorse🤩








17. APR. 2020, 12:06


4. MAI 2020, 21:35







Stallgutten Erik


Maria Robertz
God helg fra Frida🌟
Stallgutten Erik

Maria Robertz
Maria Robertz

Stallgutten Erik
Takk for bildene det var kult å ta knerten og stikkan inn Idag
Maria Robertz
Du er flink Erik! Det kan ikke noen av de andre her på tunet mer enn deg og meg🤓👌😎

Stallgutten Erik
det er fordig at du har bare meg til å hjelpe deg snuppa god helg
Maria Robertz
👌😇
Stallgutten Erik

Stallgutten Erik
Hvordan har det godt Idag
Maria Robertz
Bare bra💪

Stallgutten Erik
Hvordan gikk det med bubblan i natt
Maria Robertz
Urolig de første timene men så gikk det bra 👌
Stallgutten Erik
Det var jo bra

Stallgutten Erik
Hei. Kan jeg komme klokka 10:00 imorgen jeg syntes det er alt for tidlig å stå opp klokka 08;00
Maria Robertz
Det gjør du som du vil! Det meste skjer på morgenen her som du vet
Stallgutten Erik

Stallgutten Erik
trenger du meg imorgen
Maria Robertz
Kan være kjekt hvis vi skal sjekke drektighet. Skal høre m Sveinung ikveld, er i Skotselv i em
Stallgutten Erik

Maria Robertz

Stallgutten Erik
Ha en fin sommer ferie så skal jeg passe på hestene våre mye til uka som kommer
Maria Robertz
Supert , tusen takk💪🥰

Stallgutten Erik
her fant jeg ut hva di tre føllene våre som et navn maria
jeg fant denne nett siden her https://www.agria.no/hest/artikkel/om-hest/de-mest-populare-hestenavnene-i-2018/
Odin
Birk
Lukas
Balder
Zafira
Molly
Luna
Iris
Frøya
Cassandra
Stella
Spirit
Ronja
Pilgrim
Nikita
Moonlight
Mira
Loke
Lille My
Hero
Herkules
Harley
Figaro
Emil
Dakota
Casper
Beauty
Aragon
Ymir
Balder
Stallgutten Erik
odinfølletildonnamariehest
mirafølletilladymarmahest
stellafølletilbubbleshest

Maria Robertz
Fine navn det! Sikkert brukt til mange norske hesteraser . Fullblods har ingen slik liste
Bergen

Maria Robertz
Hei Erik! Takk for at du passet på så fint her! 💐🤗
Stallgutten Erik
bare hyggelig det maria men jeg måtte ta strømmen og fikse noe på beite men ellers har hestene våre at det fint når du har vært borte , jeg kommer på trisdag da sees vi snuppa

Maria Robertz
Sett av Maria Robertz 12:56



6 kommentarer: