fredag 2. april 2021

Added by @ac_90 Instagram post Jeg fant, jeg fant ^^ fikk kort fra Olsenbanden jr. da jeg sendte fanbrev til #akselstørenaschjem #egonolsen 😁 husker det var stas ja, å få alle autografene til skuespillerne i Olsenbanden jr :) @larsberteigandersen #olsenbandenjr #julekalender #tv - Picuki.com

Added by @ac_90 Instagram post Jeg fant, jeg fant ^^ fikk kort fra Olsenbanden jr. da jeg sendte fanbrev til #akselstørenaschjem #egonolsen 😁 husker det var stas ja, å få alle autografene til skuespillerne i Olsenbanden jr :) @larsberteigandersen #olsenbandenjr #julekalender #tv - Picuki.com: Instagram post added by ac_90 Jeg fant, jeg fant ^^ fikk kort fra Olsenbanden jr. da jeg sendte fanbrev til #akselstørenaschjem #egonolsen 😁 husker det var stas ja, å få alle autografene til skuespillerne i Olsenbanden jr :) @larsberteigandersen #olsenbandenjr #julekalender #tv - Picuki.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar