torsdag 21. november 2013

Jeg leter etter en sjelefrende. Jeg er en jente!‏

  • Jeg leter etter en sjelefrende. Jeg er en jente!‏

Outlook Aktiv visning
1 vedlegg (10,8 kB)
Hei sexy mann.
Hvor er du? Jeg haper at dette brevet vil gi deg et smil om munnen og en kostnad pa positiv stemning .
Mitt navn er Alina Jeg er 37 ar gammel. Jeg ber deg om a gi meg tre minutter av oppmerksomhet. Ferdig med a lese dette brevet til slutten, og du vil finne svar pa alle sporsmalene.
Jeg tror at du er veldig interessert fra der jeg laerte a finne deg.
Din e-postadresse har informert min venn. Du motte henne pa en datingside.
Jeg sa bildet ditt.
Jeg fortalte min venn at jeg liker deg, og at jeg snart vil vaere i byen din. Og hun ga meg din e-post.
Jeg ganske glemte a fortelle deg hvor jeg er fra.
Jeg er fodt og bor i Russland. Jeg jobber innen handel. Jeg er direktor for et kosmetisk selskapet.
Jeg trenger ikke pengene, og ikke ute etter en sponsor for livet.
I ditt land, kom jeg til et mote med forretningspartnere.
Men etter en lang og kjedelig forhandlinger , bestemte jeg meg for a ha en ferie.
Na onsker jeg a ga til selve essensen i brevet til deg.
Na er jeg i byen din, og vil vaere en annen 2 uker .
Du er en kjekk mann, og jeg onsker a tilbringe ferien sammen med deg.
Alle finansielle kostnadene ved oppholdet, aksepterer jeg.
Jeg har penger og jeg er i stand til a gjore livet sot.
Jeg ber deg a mote meg. Jeg er lei og ensom i denne byen.
Na vil jeg ikke onsker a ga tilbake til Russland, fordi jeg ikke onsker a se henne mann.
Jeg glemte a fortelle deg at jeg har en russisk mann. Det er veldig darlig for sex, og jeg har ikke nok mannlig oppmerksomhet.
Jeg haper du forstar hva jeg prover a hint til deg.
Jeg onsker a ha en ferie romantikk er med deg.
Min mann er en veldig sjalu person, og han er stadig a se pa min e-post.
Han vet brukernavnet og passordet fra e-posten min.
Sa han tar stadig utskriften av mine samtaler og SMS/
Jeg risikerer at jeg skriver til deg.
Jeg er redd for at han laerer om mitt brev til deg, og sa skal han ta ut skilsmisse.
Nei jeg er ikke redd for at han ville forlate meg.
Jeg er redd for at han onsker a ta bort fra meg 50% av mitt selskap.
Jeg er redd for at hvis han finner ut om min endring nar han gar til retten og vil arbeide for at han ville gi halvparten av det jeg har.
Men jeg veldig lyst til a mote deg. Og for dette, kommer jeg til a ta den risikoen.
Alt jeg ber dere, ikke skriv til meg pa e-post
Jeg foreslar at du snakker til deg pa en datingside.
Det vi star fritt til a gjore en avtale.
Jeg ber deg ikke svare meg pa min e-post
Jeg venter pa deg pa nettstedet SEXCHATFORYOU.COM
Min NIC ALINAVET
Pa den kan du finne meg og sende meg en melding.
Jeg tror at du allerede er lei av a lese dette brevet, og jeg tror at jeg ma fullfore det.
Jeg vil bare si til deg.
Hva ingen vet hva som vil skje i fremtiden.
Kanskje hva vi er laget for hverandre.
Pa det slutt jeg brevet til deg. Jeg haper at snart vil du skrive til meg pa nettstedet.
Jeg kysser og omfavner deg omt min sexy mann fra Internett.

PS Jeg elsker sex og jeg er villig til a tilbringe med deg sinnsykt sexy kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar