mandag 17. november 2014

sandra lyng haugen

  1. Sandra Lyng - Electric City (Official Music Video)

    Offisiell musikkvideo til "Electric City", den nye singelen til Sandra Lyng. Electric City er tilgjengelig på alle digitale plattformer, last ...
    • HD
  2. Sandra Lyng ft. Lazee - PRTeY (Official Music Video - HD)

    Den offisielle musikkvideoen til Sandra Lyng sin singel PRTeY. Singelen er tilgjengelig på alle digitale plattformer: - iTunes: ...
    • HD
  3. Idol 2004 - Sandra Lyng Haugen - I just died in your arms tonight.wmv

    • av Kasper Por
    • For 2 år siden
    • sett 14 980 ganger
    Nice baby,haha.
  4. Sandra Lyng - Don't Care (Offisiell Musikkvideo)

    Offisiell musikkvideo til "Don't Care", nye singelen til Sandra Lyng. Last ned og stream singelen her: Spotify: ...
    • HD
  5. Sandra lyng Haugen viser kløft - massiv utringning i intervju

    • av Per Persen
    • For 2 år siden
    • sett 43 766 ganger
    Tror aldri hun har vært så deilig som her!
  6. Sandra Lyng Haugen - Sommerflørt

  7. Sandra Lyng Haugen - Døgnvill (+ Lyrics)

    • av rosy aluih
    • For 6 år siden
    • sett 61 212 ganger
    Solen går ned Jeg ønsker meg Til et annet sted Jeg våkner til, Men går meg vill Jeg husker da Da vi ble kjent, Før jeg ble glemt ...
  8. Sandra Lyng Haugen - savner deg (lyrics)

    jeg elsker denne sangen veldig mye!
  9. Sandra Lyng-Haugen-Vuggesang

    • av alleermed
    • For 4 år siden
    • sett 18 057 ganger
    A fantastic song from an female artist in Norway. I made this video for the song :) Please rate and comment. Have a nice day.
  10. [En-TH] lykken er - Sandra Lyng Haugen

    • av Roadmil
    • For 8 mnd siden
    • sett 1 474 ganger
    Norwegian song sub.
    • HD
  11. Sandra Lyng - Don't Care (Official Audio)

    Sandra Lyng - "Don't Care" Release: 20.02.14 MER musikk Soundcloud: ...
    • HD
  12. Sandra Lyng Haugen - Sommerminner (+ Lyric)

    • av rosy aluih
    • For 6 år siden
    • sett 51 216 ganger
    Vi lå på gresset i hagen. Hadde sommerfugler i magen. Glemte tid og sted når vi la oss ned. Vi så skyene passere, begge ville ha ...
  13. Sandra Lyng Haugen - Everything I do

    • av grummin
    • For 7 år siden
    • sett 167 335 ganger
    Sandra Lyng Haugen is singing Bryan Adam's - Everything I do, that nights they song music from the movies world ;P.
  14. Sandra feat. Kleen Cut Og Whimsical - I Morgen (HD)

    • av freakris
    • For 5 år siden
    • sett 123 357 ganger
    Musikkvideoen av Sandra feat. Kleen Cut Og Whimsical, rippet fra ZTV-Norge. Hvis videoen lagger litt, så kan du prøve å spole ...
    • HD
  15. Sandra usensurert i sin nye dokuserie

    • av TV 2
    • For 1 mnd siden
    • sett 8 055 ganger
    Sesongpremiere søndag 26. oktober kl. 20.30 på TV 2 Bliss. «Sandra usensurert» er en dokuserie om en av Norges mest omtalte ...
    • HD
  16. Sandras store pupper 2 - Sandra lyng haugen bilder

    • av Per Persen
    • For 2 år siden
    • sett 6 019 ganger
    Mer.
  17. Sommerflørt Sandra og Phillip

    • av Piigbigwig
    • For 5 år siden
    • sett 140 538 ganger
    Lyrics=== Kan du ringe meg opp, når du får tid Jeg vet du ikke har glemt at jeg var din favoritt Så jeg venter at du ringer opp Og tar ...
  18. Sandra Lyng - PRTeY (Lyric video)

    PRTeY er tilgjengelig på alle digitale plattformer: - iTunes:https://itunes.apple.com/no/album/prtey-feat.
    • HD
  19. Sandra Lyng Haugen- Hjemsøkt

    Støtt opp norsk musikk, last den ned for 8kr her: ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar