mandag 16. november 2015


Knullevenn

Du har allerede en aktiv chat økt med denne profilen, klikk på følgende link for å se melding arkivet Se på meldinger
KallenavnKnullevenn
KjønnKvinne
Alder32
By
Tilføy din favoritt liste
Hei laget meg en profil her for jeg elsker kuk, trur dette er en fin måte å finne en knullevenn på. Jeg sier det rett ut, jeg bare elsker å knulle. Sex er det herligste jeg vet, har lyst på kuk hele tiden. Sex er det eneste som roer meg ned, ellers blir jeg så stresset, kanskje du kan slukne mine sexlyster? Håper du er like glad i sex som jeg er, og at du liker alt innen sex. Jeg orker ikke skrive så mye, jeg vil ha sex treff med en gang så håper du skriver til meg med en gang du ser min profil så skal jeg svare deg så raskt jeg kan så vi får avtale noe sammen snarest;)

Bilder

                            

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar