torsdag 6. juni 2013

jeg føler meg ikke bra jeg er tett i nesa og varm på panna mi

Jon Stian Utgård
Fyllesjuk så langt ut i uka er ikke bra Erik Mabro
Liker  Mer  I dag kl. 09:24
Erik Mabro
nei jeg er ikke fyllesjuk
Liker  Mer  I dag kl. 09:28
Liker  Mer  I dag kl. 09:29
Erik Mabro
nei jeg er bare tett i nesa og varm på panna mi
Liker  Mer  I dag kl. 09:31
Ruben Berg
Må ikke drikke så mye mabro
Liker  Mer  I dag kl. 09:31
Erik Mabro
jeg drikker ikke lenger halkohol
Liker  Mer  I dag kl. 09:32
Jon Stian Utgård
Første tegn på ditt store ciderproblem er at du fornekter det mabro:-)
Liker  2  Mer  I dag kl. 09:34
Erik Mabro
jeg er syk
Liker  Mer  I dag kl. 09:43
Jon Stian Utgård
Fyllesyk er også en sykdom mabro
Liker  2  Mer  I dag kl. 09:45
Ole-Petter Borlaug
Håper at du kommer til å orke å spille i kveld da erik. Go bedring
Liker ikke  1  Mer  for 10 timer siden
Katerine Andersen
Er tett på høyre side av nesa så hos meg så går det i nesespray , så heller innpå med varm melk med honning i 
Liker ikke  1  Mer  for 9 timer siden
Erik Mabro
ja jeg må jo spille kamp ikveld Ole-Petter Borlaug
Liker ikke  1  Mer  for 9 timer siden
Erik Mabro
fordig at kapeten til mif ffu må dra på kamp ikveld
Liker ikke  1  Mer  for 8 timer siden

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar