torsdag 18. september 2014

Jeg liker jobben min. Hver mandag og onsdag og torsdag. Jeg har supre kolleger og meningsfulle arbeidsoppgave. og jeg spisser mat på vipen på Mjøndalen stadion. med Flotte folk som gjør en flott jobb - hver dag også sitte å spise mat sammen med Lars Granaas Vegard Hansen Kjetil André Bergh Britt Frøling Nielsen og Kenneth Widemann Karlsen Kristian Grøstad Ole Sivertsen!

Erik Mabro føler seg fantastisk bra

1 t
Jeg liker jobben min. Hver mandag og onsdag og torsdag. Jeg har supre kolleger og meningsfulle arbeidsoppgave. og jeg spisser mat på vipen på Mjøndalen stadion. med Flotte folk som gjør en flott jobb - hver dag også sitte å spise mat sammen med Lars Granaas Vegard Hansen Kjetil André Bergh Britt Frøling Nielsen og Kenneth Widemann Karlsen Kristian Grøstad Ole Sivertsen!
Britt Frøling Nielsen
Det er koselig å hører at du trives på jobben.
Og du jobber bra
Liker ikke1Slettfor 49 minutter siden
Erik Mabro
takk britt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar