fredag 6. februar 2015

Erik Mabro hei ole martin jeg har en facebook til den heter erik mabro

Erik Mabro
hei ole martin jeg har en facebook til den heter erik mabro https://www.facebook.com/erik.mabro

Erik Mabro

1 felles venn
for 2 timer siden
Erik Mabro
men jeg hveit ikke om jeg kan klare å bli venn med denne siden
for 2 timer siden
for 2 timer sidenSendt fra Internett
Erik Mabro
hva skal jeg gjøre
for 2 timer siden
Ole Martin Aga Hoen
Skal du legge til den profilen som venn med deg?
for 2 timer sidenSendt fra Internett
for 2 timer siden
Ole Martin Aga Hoen
Kan du ikke bare trykke på "legg til som venn" og logge deg inn på den andre profilen og godta deg selv som venn?
for 2 timer sidenSendt fra Internett
Erik Mabro
jeg har sent som å bli venn
jo men da kan jeg mistte denne facebooen min kansje hvordig da husker jeg ikke passor d
for 2 timer siden
Ole Martin Aga Hoen
Åja, da vet jeg ikke hvordan du skal gjøre det
Da hadde du måtte husket passordet til denne
for 2 timer sidenSendt fra Internett
for 2 timer siden
Erik Mabro
https://www.facebook.com/erik.mabro
Erik Mabro
hei jeg vil bruke denne facebooken også men jeg har ikke passord

Erik Mabro

1 felles venn
for 2 minutter siden

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar