lørdag 8. august 2015


Forsidebilde
Dra for å omplassere forsidebildet
Offentlig

    Nyhetsoppdatering

    jeg trives med å være sammen med Kenneth Widemann Karlsen og Vegard Hansen og Trond Eliassen og hans erik ødergård og Bjarne Kortgaard Ingebretsen og alle fotball gutta når di har fotball trening og kamper på Mjøndalen stadion
    følte seg takknemlig.
    Jeg liker jobben min. Hver mandag og onsdag og torsdag. Jeg har supre kolleger og meningsfulle arbeidsoppgave. og jeg spisser mat på vipen på Mjøndalen stadion. med Flotte folk som gjør en flott jobb - hver dag også sitte å spise mat sammen med Lars Granaas Vegard Hansen Kjetil André Bergh Britt Frøling Nielsen og Kenneth Widemann Karlsen Kristian Grøstad Ole Sivertsen!
    følte seg fantastisk bra.
    grattis med at du og gutta vant ikveld det var gøy å være på stadion ikveld lykke til på fredag så sees vi på tirsdag på treninga
    grattis med Mjøndalen Fotball idag og at dem vant idag 4-0

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar