lørdag 15. august 2015

Kan du komme? ‏

Kan du komme?

Til: erikmabro@live.no
Har nettopp lagd profil på en ny side. Det er faktisk veldig bra side mye raskere og billegre kan du også komme og chatte med meg der? Dyrt på den gamle siden...oiiii Vent litt nå,håper du husker meg?
Fra: Margrete (margrete@me.com) Du flyttet meldingen til dens nåværende plassering.
Sendt: 15. august 2015 23:36:53
Til: erikmabro@live.no
Kan du komme?
Har nettopp lagd profil på en ny side. Det er faktisk veldig bra side mye raskere og billegre kan du også komme og chatte med meg der? Dyrt på den gamle siden...oiiii
Vent litt nå,håper du husker meg? Pinlig for meg hvis ikke du husker ^^)  jaja men siden er http://erotisk-chat.com
Er på nå hvis du vil chatte og avtale treff..

Klem fra margrete

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar