søndag 18. oktober 2015

Ebony (24)

Ebony (24)
Ebony
  • Ebony
  • Ebony
  • Ebony
  • Ebony
  • Om meg: 
  • Jeg flørter gjerne for livet, hos meg kan du gjerne skrive kort, honey :-) Men pass på å vær litt frekk så jeg legger merke til meldingen din, og sørg for å ha noen naughty bilder på profilen din også!
Rate denne profilen 1 2 3 4 5
Sperr bruker
Rapporter spam
  • Kjønn:Kvinne
  • Sted:Bryne
  • Status:Singel
  • Personlighet:Aktiv
  • Hårfarge:Blond
  • Øyefarge:Brune
  • Høyde:Ønsker å ikke si
  • Vekt:Ønsker å ikke si
  • Utseende:Atraktiv
  • Kroppsfasong:Normal
  • Stjernetegn:Tyren
  • Røykevaner:Ja, i sosiale lag
  • Alkoholvaner:Ja, i sosiale lag
  • Beste egenskap:Mine armer
  • Kropskunst:Ingen
  • Hva tenner meg:Atletisk kropp
  • Sexuell leggning:Hetroseksuell
  • Favorittstilling:Riding
  • Favorittleke:Vibrator
  • Seksualdrift:Medium
  • Om meg: 
  • Jeg flørter gjerne for livet, hos meg kan du gjerne skrive kort, honey :-) Men pass på å vær litt frekk så jeg legger merke til meldingen din, og sørg for å ha noen naughty bilder på profilen din også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar