fredag 16. oktober 2015

•Søker menn for kos, størrelse teller ikke og heller ikke alder.

Erik3

Erik3 (30) , Norge


Tilbake Busiga jag (22)

Busiga jag
  • Busiga jag
  • Busiga jag
  • Busiga jag
  • Busiga jag
  • Om meg: 
  • Søker menn for kos, størrelse teller ikke og heller ikke alder.
Rate denne profilen 1 2 3 4 5
Sperr bruker
Rapporter spam
  • Kjønn:Kvinne
  • Sted:Sandnes
  • Status:Singel
  • Personlighet:Aktiv
  • Hårfarge:Blond
  • Øyefarge:Blå
  • Høyde:Ønsker å ikke si
  • Vekt:Ønsker å ikke si
  • Utseende:Normal
  • Kroppsfasong:Normal
  • Stjernetegn:Jeg tror ikke på astrologi
  • Røykevaner:Ja, i sosiale lag
  • Alkoholvaner:Ja, i sosiale lag
  • Beste egenskap:Mine armer
  • Kropskunst:Øreringer
  • Hva tenner meg:Bind for øyene
  • Sexuell leggning:Hetroseksuell
  • Favorittstilling:Riding
  • Favorittleke:Dildo
  • Seksualdrift:Høy
  • Om meg: 
  • Søker menn for kos, størrelse teller ikke og heller ikke alder.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar