tirsdag 19. januar 2016

Hei og god morgen folkens 😊.tungt og stĂ„ opp i dag😁.og trĂžtt i trynet ogsĂ„đŸ˜Š.uansett sĂ„ Ăžnsker jeg dere alle en riktig sĂ„ god dag😊😊.Heia MIF 😊 da fĂ„r Erikstjerna Mabro ta seg en Dusjen ! og nĂ„ skal mabron dusje ogsĂ„ mĂ„ jeg dra pĂ„ ‪#‎jobb‬ pĂ„ ‪#‎kiwiimjĂžndalen‬

Erikstjerna Mabro har delt en side.
1 min
Hei og god morgen folkens 😊.tungt og stĂ„ opp i dag😁.og trĂžtt i trynet ogsĂ„đŸ˜Š.uansett sĂ„ Ăžnsker jeg dere alle en riktig sĂ„ god dag😊😊.Heia MIF 😊 da fĂ„r Erikstjerna Mabro ta seg en Dusjen ! og nĂ„ skal mabron dusje ogsĂ„ mĂ„ jeg dra pĂ„ ‪#‎jobb‬ pĂ„ ‪#‎kiwiimjĂžndalen‬ https://www.facebook.com/pages/N%C3%85-SKAL-MABRON-DUSJE/142875759132800
Interesse22 liker
NÅ SKAL MABRON DUSJE
  • Preben RĂžren
  • Ole Martin Aga Hoen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar