tirsdag 19. januar 2016

Hoppsan5 (25) bb http://www.maxxflirt.com/users/view/269/search/page:25

Hoppsan5 (25)
Hoppsan5
  • Hoppsan5
  • Hoppsan5
  • Hoppsan5
  • Hoppsan5
  • Om meg: 
  • Tilbyr godt utseende og diskresjon til en sjarmerende og snill mann som klarer å sjarmere meg :)
Rate denne profilen 1 2 3 4 5
Sperr bruker
Rapporter spam
  • Kjønn:Kvinne
  • Sted:Stavanger
  • Status:Spør meg
  • Personlighet:Aktiv
  • Hårfarge:Mørke brunt
  • Øyefarge:Ønsker å ikke si
  • Høyde:Ønsker å ikke si
  • Vekt:Ønsker å ikke si
  • Utseende:Normal
  • Kroppsfasong:Normal
  • Stjernetegn:Spør meg
  • Røykevaner:Nei
  • Alkoholvaner:Ja, i sosiale lag
  • Beste egenskap:Mine armer
  • Kropskunst:Ingen
  • Hva tenner meg:Atletisk kropp
  • Sexuell leggning:Hetroseksuell
  • Favorittstilling:Doggy
  • Favorittleke:Vibrator
  • Seksualdrift:Høy
  • Om meg: 
  • Tilbyr godt utseende og diskresjon til en sjarmerende og snill mann som klarer å sjarmere meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar