lørdag 2. november 2019

Sports fjoring på 4 år vurderes og gies bort til rett person.




Sports fjoring på 4 år vurderes og gies bort til rett person.
Er med veldig tungt hjerte jeg må gi bort den gule gullklompen min! Gjerde Elmar er verdens snilleste hest med mye personlighet. Jeg ser etter et godt hjem der han kan ries normalt eller gå som selvskaps hest da han er litt skjev i to ben. Ikke noe han lider av men om han blir brukt feil kan det bli forkalkning av det, derfor ønsker jeg at han skal komme i et hjem der han kan brukes til kos og fine ride turer. Han er som fjoringer flest sta og har sine meninger, men er en utrolig snill kose gutt. Han er den type hesten som selv folk som er redd for hest går bort å koser med. Han har tynne slinhinner i munnen så han bruker gummi bitt og har også blitt brukt hack på. Han er lav i rang å ingen bråke maker men elsker jo selvfølgelig og leke litt med sine heste venner. Han går som barfot hest og det fungerer bra. Han er følgt opp med tannrasp, vaksine og hov trim. Fatter fint galopp men ikke sterk nok til å bære seg i galopp på volte enda. Gis bort kun pga min interesse for sprang. Står på stall i Eidsvoll. Er du den som kan gi Elmar et godt og trygt hjem eller lurer på noe så send meg pm 

1 kommentar: