lørdag 2. november 2019

Trenger du hjelp med stallarbeid ?

Trenger du hjelp med stallarbeid ?

I Tønsberg,Horten, Nøtternøy, Åsgårdstrand området:



Jeg tilbyr å komme å gjøre stallarbeid for deg, som møkking, gjøre klart mat til lunsj og kvelds for deg, slik at du kan ri / trene hest eller få fri uten å stresse med å komme innom.

Jeg har jobbet for Linn Brudevold Næss før og på stall verdens ende før, så jeg er godt vant med stallarbeid.

Helst et sted med bra bussmuligheter da jeg ikke har bil .

Pris blir vi enig om, jeg kan hver dag i uka, men ikke i helg da jeg har annen jobb da 

3 kommentarer:

  1. Solfrid Jevanord‎Hest i Vestfold
    Følg · 4. mai ·

    Er det noen som har vogn og sele liggende? Som kan selges til meg? Jeg har lyst til å kjøre han her inn

    SvarSlett
  2. Imke Solvang‎Hest i Vestfold
    25. april ·

    Hei :) Noen som har liggende en sal jeg kunne prøvd på en fjording med kort rygg og litt svai? Både fjordingen og jeg er noe rund 🙄 Vil gjerne prøve om salen passer oss og så evtl kjøpe salen. Allround eller tursal. Bor i Hof.

    SvarSlett
  3. Kjøpe - Selge - Bytte - Gi bort - Høybråten og Stovner

    SvarSlett