lørdag 15. august 2015

Erik Stjerna, 30
Rediger

18DINE
VENNER
3 DINE
INTERESSER
Del
Profil
Bilder

Yrke & Utdannelse

Rediger
Mjøndalen Fotball, Fotballspiller
Kongsberg Videregående Skole, 2004

Sted

Rediger
Vis kart Skjul kart
Mjøndalen
Hvor er du nå?
Angi din nåværende plassering og se hvor nærme andre brukere er!

Jeg vil gjerne

Rediger
Jeg vil gjerne danne nye vennskap

Jeg vil gjerne

Med

Alder 1934
eller Avbryt

18 venner

  • Stig
  • Vamouti
  • Karoline
  • Patrick

Interesser

Rediger
David Hasselhoff
Dating
Captain America 2: The Winter...
Interesse 4
Interesse 5
Interesse 6
Interesse 7
Interesse 8
Interesse 9
Interesse 10

Om meg

Rediger
jeg jobber for fotball lag so heter Mjøndalen fotball
jeg siller litt fotball

Interessert i

Rediger
jeg savner en jente kjærste

Personlig informasjon

Rediger
Sivilstatus:
Jeg er singel
Legning:
Jeg er hetero
Utseende:
157 cm, mindre enn 39 kg, gjennomsnittlig kropp, brunt hår og blå øyne
Bor:
Hos foreldrene mine
Barn:
Nei, aldri
Røykevaner:
Festrøyker
Drikkevaner:
I godt lag
Språk:
Norsk bokmål (middels), Norsk nynorsk

Profil-score

0,00
Scoren din er klar når 10 personer har likt deg. Stem på andre for å få stemmer tilbake!

1 premie

En av de mest sosiale.
De mest sosiale!
31. juli 2015
Få flere premier

Verifikasjoner

  • MobilnummerIkke linket
    Tilknytt konto
  • TwitterIkke linket
    Tilknytt konto
  • InstagramIkke linket
    Tilknytt konto
  • Vis 4 metoder til

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar