søndag 16. august 2015

Single Date 24

Raskt søk

Samtale med villigjente

Kallenavnvilligjente
KjønnKvinne
Alder24
By
  • ERIKSTJERNA 2 days, 11 hours ago
    hei søta liker du meg
  • 2 days, 11 hours ago villigjente
    Det vet jeg ikke enda, er du på fittejakt?
  • ERIKSTJERNA 2 days, 11 hours ago
    om jeg er på fittejakt ja det er jeg men jeg ønsker å ha en ekkte jente kjærste du da savner du en mann i live ditt
  • 2 days, 11 hours ago villigjente

    Ja, en knullemann, som kan gi meg det jeg trenger??


  • ERIKSTJERNA 2 days, 11 hours ago
    oki kom til meg du jenta mi så skal jeg knlle fitta di også skal du suge kuken min også
  • 2 days, 11 hours ago villigjente
    Er du god til å knulle?
  • ERIKSTJERNA 2 days, 11 hours ago
    ja det tror jeg men nå har jeg bare Kreditter: 150 for å skirve til deg her så bare kom til meg en dag du heller kan du skrive hotmaiel også
  • 2 days, 10 hours ago villigjente
    m men jeg vet ikke din adress
  • ERIKSTJERNA 2 days, 10 hours ago
    Det er vikvein 6.b 3050 mjøndalen det er adressen min
  • 2 days, 10 hours ago villigjente
    Okay du er hjemme nâ eller.?
  • ERIKSTJERNA 2 days, 9 hours ago
    Ja jeg er hjemme nå jeg bor i eget lellighet nede
  • 2 days, 9 hours ago villigjente
    Heheh kan jeg skrikke så høyt jeg klarer mens du puler meg?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar