søndag 23. august 2015

Singel Date

Favoritter

venus
venus
31
kariane
kariane
29
Stjernerev
Stjernerev
28
nasse
nasse
26  

venus

Kallenavnvenus
KjønnKvinne
Alder31
ByOslo
Fjern fra din favoritt liste
Jeg er en glad og kåt dame . Jeg har nettopp blitt ferdig med et langvarig forhold og søker nå en knullevenn. Jeg elsker sex, gjerne litt kinky sex også. Jeg er også åpen for et forhold, men også en knullevenn uten forpliktelser. Om du er flink til å slikke er det et pluss. Jeg er sykdomsfri, og tester meg selv ofte, hadde vært fint om du også var det så vi slipper knulle med kondom! Liker best uten kondom så jeg får lettere orgasme, men vil du absolutt bruke kondom er det greit. Synes å knulle uten kondom er deilig, alt føleses så mye mer naturlig da, og sexen skal være god for begge ikke sant? Visst du synes jeg er noe for deg så håper jeg du vil svare meg så vi kan bli gode knullevenner?

kariane

Kallenavnkariane
KjønnKvinne
Alder29
ByOslo
Fjern fra din favoritt liste
Hei, Jeg er en sigel kåt dame :) Jeg er en åpen og ærlig person og tenker positivt. Bor alene, siden da har det blitt veldig litt sex på meg. Jeg lengter veldig etter en jeg kan kose sammen med. Jeg liker alt av sex, vil du treffe meg for sex treff da? Jeg er ganske så sjenert, men etter en stund så blir jeg ganske så utadvendt ;) Jeg er en person som liker seg best inne i koselig selskap og et glass vin eller to, men tar også en eller annen utekveld på bar/pub. Håper vi kan få til romantisk kvelder sammen, trener mye, spiser sundt. Jeg liker også å sitte inne med en god bok eller film. Ser frem til ditt svar:)

Stjernerev

KallenavnStjernerev
KjønnKvinne
Alder28
ByOslo
Fjern fra din favoritt liste
Hei! Ja, hva skal jeg skrive? vel, ærlighet varer vel lengst ... derfor sier jeg det rett ut at jeg er en kinky nymfo jente som bare elsker sex mer enn noe annet, hvorfor ikke si det som det er jeg er så glad i sex. Så hvorfor ikke bare treffes uten å vite så mye om hverandre, vi kan bli bedre kjent med en prat etter vi har knull, tør du treffe meg, er du like spontan som meg, håper jeg ikke skremmer deg da? Man sier at bare menn tenker hele tiden på sex, men jeg er et levende eksempel på at det ikke er helt riktig, hvis dere bare visste hvor mange ganger i løpet av en dag trusene mine er våte når jeg tenker på sex så skjønner du meg sikkert at det er ikke bare menn som tenker på sex hele tiden men også kvinner som meg, så er vi like og du er like glad i sex, så skriv tilbake så vi kan ha det litt gøy sammen da ikke sant?  

nasse

Kallenavnnasse
KjønnKvinne
Alder26
ByHamar
Fjern fra din favoritt liste
hei, singel søker treff, lyst bli bedre kjent kanskje kose litt sammne med en voksen kåt dame? Jeg er en positiv og livsglad person med en stor indre kåthet som må ut. Er singel og skilt bor alene, åpen for det meste selv om du er i forhold eller ikke, alder betyr ingenting for meg, det er bare et tall. Vil treffe deg så raskt som mulig, liker du ta ting på sparken? La oss treffe hverandre så ser vi hvordan det går, vært en sjanse da ikke sant, en vet aldri før en prøver, dessuten for jeg ikke sp langt fra deg og jeg kan komme på besøk til deg eller du kan komme på besøk til meg hva ønsker du? Ønsker å treffe deg ansikt til ansikt så raskt som mulig så ser vi hva det føler til?  
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar