Du liker dette.

Erikstjerna Mabro

Hei.. Er du her da kanskje? Jeg har jo ikke funnet deg noen andre steder, så kanksje har du gjemt deg her inne.. ? Jeg søker deg som også er lei av å være en. Du som søker din sjelevenn og som synes at sammen er et fint sted å være. Du er en empatisk og snill mann med et stort hjerte fylt av omsorg og kjærlighet. Du setter pris på de små tingene
LikerRedigertorsdag kl. 12:43

Erikstjerna Mabro

Alder 24
LikerRedigertorsdag kl. 12:43

Erikstjerna Mabro

By Brumunddal
LikerRedigertorsdag kl. 12:43

Erikstjerna Mabro

LikerRedigertorsdag kl. 12:57

Erikstjerna Mabro

LikerRedigertorsdag kl. 12:58

Erikstjerna Mabro

vil du har sex med meg jeg vil ha tissen min inn til tissen din vil du suge tissen min
LikerRedigertorsdag kl. 13:08

Erikstjerna Mabro

caroline (postmaster@chatgratiskontakter.com)