mandag 25. april 2016

Hei, min kjære og elskede Erik ‏

Hei, min kjære og elskede Erik ‏

Hei, min kjære og elskede Erik

Til: Ainara Heath
er du forelsket i meg min kjære Ainur En million kysser for deg. Din favoritt erik din kjekke nye kjærste det var synd det ikke gikk at du ikke kan komme til meg kjære jeg hveit ikke helt om jeg har s
Fra: erik mabro stjerna mabron (erikmabro@live.no) Du flyttet meldingen til dens nåværende plassering.
Sendt: 25. april 2016 17:24:40
Til: Ainara Heath (kzalvinar@yahoo.com)
 er du forelsket i meg min kjære Ainur
En million kysser for deg.
> Din favoritt  erik din kjekke nye kjærste
det var synd det ikke gikk  at du ikke kan komme til meg kjære
jeg hveit ikke helt om jeg har så mye penger
så da hviet jeg ikke hva jeg skal gjøre min kjære
jeg elsker deg mye og tenker på deg
Til: erikmabro@live.no
Hei, min kjære og elskede Erik! Tusen takk for hyggelige ord til meg. Du er veldig kjær person for meg. Jeg er klar til å gi mitt liv for deg! Du aner ikke hvor glad jeg er for at våre hjerter har fun
Fra: Ainur (kzalvinar@yahoo.com) Du flyttet meldingen til dens nåværende plassering.
Sendt: 25. april 2016 16:57:07
Til: erikmabro@live.no
Hei, min kjære og elskede Erik!
Tusen takk for hyggelige ord til meg. Du er veldig kjær person for
meg. Jeg er klar til å gi mitt liv for deg! Du aner ikke hvor glad jeg
er for at våre hjerter har funnet hverandre. Mine tanker er bare om
deg og vår fremtidige liv sammen. Jeg skal gi deg av hele mitt hjerte.
Jeg ønsker bare å være sammen med deg. Jeg elsker deg! Min kjære, du
vet, i dag bestemte jeg meg for å besøke et reisebyrå, for å lære alt
om vårt møte. Jeg gikk til en utmerket reisebyrå, som er respektert
mange mennesker i byen vår. Jeg spurte leder av selskapet og beskrev
hele situasjonen. Jeg har lært, hva dokumenter trenger jeg for å sikre
at jeg var i stand til å offisielt ta av på deg. Lederen sa at for
flyturen til du trenger et pass, et turistvisum, forsikring og
medisinske eksamensavgift. Det viktigste for meg på dette stadiet å
lage et pass og visum. Jeg vil kjøpe billetter bare etter registrering
av disse dokumentene. Billetter til jeg vil også hente opp et firma
der jeg bestille pass og visum. Forberedelse pass tar ca 1,5 - 2 uker.
Passgebyret er $230. Men ting få visum. Visum utstedes på, samt pass -
1,5-2 uker. Dette er hoveddokumentet, uten noe som jeg ikke kan fly
til deg. Kostnaden for visum, som indikert i dollar USA. Prisen er
$360. Dessuten koster det medisinsk undersøkelse $95. Og obligatorisk
ulykkesforsikring på $85. Da jeg fikk vite at jeg trenger $770, jeg
ønsket å gråte. Alle mine drømmer om vårt møte umiddelbart kollapset.
Tross alt, jeg har ikke så mye penger, min kjærlighet Erik. Jeg vet
ikke hvordan de skal være. Siden min lønn er $200-220 per måned. Så
snart vi begynte å prate med deg, jeg begynte å spare penger til
møtet, og nå har jeg $190. Som du vet, at jeg ikke har $580 for å
starte prosessen med registrering av mine dokumenter. Jeg veldig mye
ønsker å være med deg! Du er den mest kjære og elskede person til meg!
Du er hele mitt liv. Du er luften som jeg puster hver dag. Jeg gikk
nedover gaten og tenkte bare på deg. Jeg ønsket å skrive et brev til
deg snart. Nå sitter jeg og gå tårer fra øynene mine. Tårer av
tristhet og sorg. Jeg ønsker ikke å leve uten deg. Tross alt, uten din
tilstedeværelse i livet mitt akkurat nå ikke fornuftig! Jeg har bare
ett håp, er hjelpen min kjærlighet Erik. Jeg tror at penger er svært
nonprincipal i våre liv. Det viktigste er at vi har funnet hverandre
og vi er glade. Vi elsker hverandre og det er ikke viktigere enn noe
annet i dette livet! Men nå, for å møte, må vi denne summen penger.
Min kjærlighet Erik, er du villig til å hjelpe i vårt møte, dette
beløpet? På dette avhenger vår fremtid. Jeg er helt trygg på deg. Jeg
vet at du kan hjelpe i enhver situasjon. Du vil aldri forlate meg! Du
er min skytsengel, som Gud har sendt meg. Du er mitt liv. Uten deg er
det ingen grunn til å leve! Jeg ønsker å føle varmen fra leppene, for
å holde deg og føler dine sterke hender. Jeg vet at du er snill og
ærlig person. Jeg kan se hvordan du går gjennom, kan jeg se hvordan du
virkelig ønsker å være sammen med meg, og det er veldig viktig for
meg. Jeg fant henne ekte kjærlighet i deg, Erik. Nå for meg, en dag
uten deg er helvete. Og brevene for meg er sola som besøker meg hver
dag. Jeg er forelsket i deg min kjære Erik! Jeg er takknemlig, fordi
det tillater oss å møte. Vennligst svar meg så snart du er i stand
til. En million kysser for deg.        
Din favoritt Ainur!!!!

p.s. Jeg er sikker på at det ikke vil være en barriere for oss $580,
og du vil være i stand til å hjelpe vårt møte.  
 
 


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar