torsdag 14. april 2016


Har du mistet en melding? Når du gjenoppretter slettede meldinger, gjenoppretter vi så mange vi klarer. Lær mer
    Forrige meldingNeste meldingFull visningTilbake til meldinger

    Hei, min venn Erik ‏

    Hei, min venn Erik

    Til: kzalvinar@yahoo.com
    Nå jeg sliten fra å jobbe Idag . Idag har jeg satt inn brus og alt mulig ting så jeg liker å se på fotball men jeg spillet ikke sport lenger så jeg håper at du savner og tenker på meg hverdag søta og
    Fra: erik mabro stjerna mabron (erikmabro@live.no) Du flyttet meldingen til dens nåværende plassering.
    Sendt: 14. april 2016 14:31:42
    Til: kzalvinar@yahoo.com
    Nå jeg sliten fra å jobbe Idag . Idag har jeg satt inn brus og alt mulig ting  så jeg liker å se på fotball men jeg spillet ikke sport lenger  så jeg håper at du savner og tenker på meg hverdag søta og liker du barn vil du kanskje ha barn med meg søta jeg elsker deg søta
    Til: erik mabro stjerna mabron
    Hei, min venn Erik! Takk for det du åpner opp for meg. Det er svært viktig at det er tillit i tråden mellom oss. Jeg er veldig glad for å motta nytt brev. Hvordan er dagen din? Hva gjør du i dag? Jeg
    Fra: Ainur (kzalvinar@yahoo.com) Du flyttet meldingen til dens nåværende plassering.
    Sendt: 14. april 2016 14:16:13
    Til: erik mabro stjerna mabron (erikmabro@live.no)
    Hei, min venn Erik!
    Takk for det du åpner opp for meg. Det er svært viktig at det er
    tillit i tråden mellom oss. Jeg er veldig glad for å motta nytt brev.
    Hvordan er dagen din? Hva gjør du i dag? Jeg håper du har rett. I dag
    vil jeg fortelle deg mer om det arbeidet jeg gjør. Men først, jeg vil
    du skal vite hvordan jeg får til å fungere. Mitt arbeid er ca 50
    minutter fra huset. Jeg må få på ca 05:00, for ikke å komme for sent.
    Jeg kommer til å dusje, lage mat til frokost og går. Jeg må få til å
    fungere på offentlig transport. I morgen, mye folk og alle trengsel.
    Min arbeidsdag starter kl 08:00 og fortsetter til 18:00. Jeg liker det
    arbeidet jeg gjør. Jeg jobber i et godt team. Psykologer sier at det
    første du må velge den psykologiske stemningen i laget, og da bare i
    den stilling. Det viktigste er den psykologiske klimaet. Som du
    allerede vet, har jeg jobbet som regnskapsfører i firmaet, salg av
    hvitevarer. Vårt firma har nylig åpnet, men nå trygt går å markedsføre
    produkter. Vårt team på 25 medarbeidere. Ganske mye, men alle
    hyggelige gutter. Jeg er veldig glad for at jeg kunne komme inn i
    denne organisasjonen. Essensen av jobben min er å telle fortjeneste og
    tap av organisasjonen, utarbeidelse av årsregnskap for visse perioder.
    Mitt arbeid er svært viktig. Jeg tror det er alltid vanskelig å jobbe
    med finans organisasjon, så det er et stort ansvar. Kanskje i
    fremtiden vil jeg være i stand til å få en reise, men siden vår
    organisasjon er ganske ny, for tidlig å tenke på det. Vanligvis etter
    jobb, jeg går til gym eller bassenget. Jeg elsker å spille sport. Jeg
    prøver å opprettholde en god forme min figur. Jeg tror at hver jente
    skal overvåke deres utseende og liker den elskede. Min venn, et barn,
    jeg deltok på en volleyball delen. Vårt team har vært ledende i byen.
    Men jeg får ikke mer skadet finger, så jeg måtte bryte volleyball. Men
    selv nå, jeg liker å leke med en ball i sommer, på stranden. I sommer,
    jeg elsker å bade i sjøen. Jeg husker min far lærte meg å svømme. Det
    er så kult. Min venn, vet du hvordan å svømme? Liker du å svømme?
    Elsker du sport? Hvilken idrett liker du? Vær så snill, ikke nøl med
    og fortelle meg alt om deg. Jeg vil vite deg nærmere og utvikle våre
    relasjoner. Jeg føler at vi er veldig like. Kan du fortelle mer om
    arbeidet ditt. Hva gjør du? Liker du den jobben du gjør? Dessverre,
    min tid i internettkafeen var over. Jeg må gå. Jeg ser frem til den
    nye brev til meg.
    Din venn, Ainur.

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar