torsdag 21. april 2016

Jeg elsker deg Erik! Vennligst skriv meg en søt

Hei, min kjære engel Erik ‏

Hei, min kjære engel Erik

Til: Ainara Heath
jeg er helt engji med deg alt det du skriver
Fra: erik mabro stjerna mabron (erikmabro@live.no) Du flyttet meldingen til dens nåværende plassering.
Sendt: 21. april 2016 17:53:43
Til: Ainara Heath (kzalvinar@yahoo.com)
jeg er helt engji med deg alt det du skriver
Til: erik mabro stjerna mabron
Hei, min kjære engel Erik! Takk for anbudet, vakker brev. Jeg veldig mye savner deg! Jeg ønsker nå var jeg nær deg. Jeg ønsker å føle varmen av din milde hender, berøring. Jeg er veldig glad for at du
Fra: Ainur (kzalvinar@yahoo.com) Du flyttet meldingen til dens nåværende plassering.
Sendt: 21. april 2016 16:50:06
Til: erik mabro stjerna mabron (erikmabro@live.no)
Hei, min kjære engel Erik!
Takk for anbudet, vakker brev. Jeg veldig mye savner deg! Jeg ønsker
nå var jeg nær deg. Jeg ønsker å føle varmen av din milde hender,
berøring. Jeg er veldig glad for at du kom inn i livet mitt. Mer kan
jeg ikke forestille meg livet uten deg. I dag på jobb en veldig hard
dag. Jeg måtte gjøre en masse rapporter til skatt tjenesten. Hvordan
er dagen din i dag? Hva er du opptatt min prins? Hvordan er været? Min
prins Erik, jeg alltid tenker bare på deg. Hvert sekund av livet
mitt jeg kan føle din kjærlighet. Mine foreldre fortelle deg god dag.
Min mor er veldig glad for at jeg har funnet ekte kjærlighet. Mamma
fortalte meg at hun ser den virkelige lykke i mine øyne! Jeg er veldig
glad for at min mor så positive endringer i meg. Jeg er veldig glad
for at jeg kunne åpne mitt hjerte til deg. Hele livet har jeg drømt om
en slik mann som du er - på samme omsorg, mild og kjærlig. Gud har
ikke forlatt mine forespørsler uten oppmerksomhet. Jeg tror at
ingenting skjer for en grunn i livet. Hvis vi er sammen, betyr det at
det er vilje skjebne, som ga oss hverandre. Nå er jeg virkelig setter
pris på deg, og jeg verdsetter forholdet vårt. Veldig hyggelig å våkne
opp om morgenen og føler at et sted langt borte er det en mann som
tenker på deg og elsker. Hvert brev til meg, som en solstråle blant
mange skyer! Min prins, noen ganger jeg lukker øynene og tenke på vår
fremtid. Har du noen gang tenkt på vår fremtidige liv sammen? Jeg tror
vi kan være det perfekte par. Fortell meg dine tanker og følelser! Jeg
setter pris på deg! Jeg elsker deg Erik! Vennligst skriv meg en søt
brev.
Din prinsesse, Ainur.   
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar