lørdag 23. april 2016

Hei, min prins Erik‏

Hei, min prins Erik ‏

Hei, min prins Erik

Til: erik mabro stjerna mabron
Hei, min prins Erik! Takk for mild, søt brev. Jeg er veldig glad for at du alltid er ved min side. Hvert sekund du er i mine tanker. Jeg kan ikke leve uten deg! Jeg kan ikke forestille meg min fremtid
Fra: Ainur (kzalvinar@yahoo.com) Du flyttet meldingen til dens nåværende plassering.
Sendt: 23. april 2016 15:05:54
Til: erik mabro stjerna mabron (erikmabro@live.no)
Hei, min prins Erik!
Takk for mild, søt brev. Jeg er veldig glad for at du alltid er ved
min side. Hvert sekund du er i mine tanker. Jeg kan ikke leve uten
deg! Jeg kan ikke forestille meg min fremtid virkelige liv uten ditt
nærvær! Jeg elsker deg veldig mye! Du er den beste mannen i verden.
Lukke øynene mine, jeg kan se den dagen da jeg forlater flyplassen,
vil du møte meg med en bukett vakre blomster. Jeg skal løpe til deg
med et smil om munnen. Når jeg kommer til dere, vil jeg se i øynene
fulle av kjærlighet, kan jeg klemme deg og føle ømhet i kroppen din,
varmen fra pusten. Jeg kan kysse dine søte lepper, jeg vil snakke øret
hvor mye jeg elsker deg! Min prins, håper jeg at veldig snart vår drøm
blir virkelighet! Jeg er veldig fornøyd med at vi var i stand til å
bygge en virkelig alvorlige og sterke relasjoner. Jeg vet at vår
fremtidige familie vil være veldig fornøyd. Jeg vil gjøre alt for deg
at du har vært den lykkeligste mannen i verden! I går kveld jeg igjen
husket vårt første møte. Jeg husker veldig godt den dagen da jeg fikk
den aller første brev fra deg. Det var litt av en overraskelse for
meg. Jeg trodde at du ikke svare meg. Men du sa, og nå er vi sammen.
Min prins, i dag våknet jeg opp med den positive stemningen. Jeg som
vanlig gikk til dusjen, laget frokost. Mine foreldre sender deg
hilsener. Min mor er veldig glad for at jeg endelig har funnet ekte
kjærlighet. Mamma spurte når vi kommer til å møte? Jeg kunne ikke si
noe konkret mamma. Derfor ønsker jeg å besøke et reisebyrå, og til å
tenke seriøst om vår fremtid møtet. Min prins, i morgen vil jeg gå til
et reisebyrå i byen vår. Jeg ble rådet en god reisebyrå. Dette
reisebyrå arbeider i alle byer i Kasakhstan. Og i min by reisebyrå har
jobbet i lang tid og hadde et godt omdømme. Jeg skal finne ut hvilke
dokumenter som er nødvendig for å reise til landet. Etter å ha besøkt
et reisebyrå, skal jeg fortelle deg alle detaljene. Min engel, jeg
håper du vil ikke tankene? Jeg er veldig mye frem til den dagen da vi
skal være sammen! Min engel, jeg elsker deg! Takk for det du dukket
opp i mitt liv! Vit at du er den beste mannen i verden, og jeg er helt
sikker på at du er klar til å gjøre alt for vår fremtid. Jeg ser frem
til den nye brev til meg. I morgen, etter å ha besøkt et reiseselskap,
skal jeg fortelle deg alle nyhetene.
Din lille prinsesse Ainur.







    {0}
    Favoritt
    {2}
    {0}
    Favoritt
    {2}
    {2}
    {2}
    {2}
    {2}
     

       


    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar