fredag 15. april 2016

Hei min kjære venn! ‏

Hei min kjære venn!

Til: kzalvinar@yahoo.com
Hei søta savner du meg mye når kan vi møtes søta jeg har vært flink gutt å jobbe på Kiwi i en butikk
Fra: erik mabro stjerna mabron (erikmabro@live.no) Du flyttet meldingen til dens nåværende plassering.
Sendt: 13. april 2016 02:20:09
Til: kzalvinar@yahoo.com
Hei søta savner du meg mye når kan vi møtes søta jeg har vært flink gutt å jobbe på Kiwi i en butikk
Til: erik mabro stjerna mabron
Hei min venn. Jeg kan ikke se brevet, og jeg er trist. Jeg trodde du og jeg, vil dialogen fortsette, og vi vil være i stand til deg bli kjent med hverandre. Jeg vil veldig mye som dette. Kanskje du er
Fra: Ainur (kzalvinar@yahoo.com) Du flyttet meldingen til dens nåværende plassering.
Sendt: 11. april 2016 22:35:02
Til: erik mabro stjerna mabron (erikmabro@live.no)
Hei min venn.
Jeg kan ikke se brevet, og jeg er trist. Jeg trodde du og jeg, vil
dialogen fortsette, og vi vil være i stand til deg bli kjent med
hverandre. Jeg vil veldig mye som dette. Kanskje du er nå mye arbeid
og ikke har fri tid. Men jeg håper du kan sende meg en e-post. Jeg
blir veldig glad om det. Jeg venter på brevet med se!
Din Ainur!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar