torsdag 21. april 2016

Din prinsesse Ainur.

Hei, min kjære og elskede Erik ‏

Hei, min kjære og elskede Erik

Til: Ainara Heath
Hei, min kjære og elskede Ainur. jeg vil ha deg her med siden av meg en gang i fremtiden hei jeg hveit ikke helt hva jeg skal skrive til bake men jeg ønsker deg en lykke fremtid med meg og forhole med
Fra: erik mabro stjerna mabron (erikmabro@live.no) Du flyttet meldingen til dens nåværende plassering.
Sendt: 20. april 2016 19:07:25
Til: Ainara Heath (kzalvinar@yahoo.com)
Hei, min kjære og elskede   Ainur.  jeg vil ha deg her med siden av meg en gang i fremtiden
hei jeg hveit ikke helt hva jeg skal skrive til bake men jeg ønsker deg en lykke fremtid med meg og forhole med meg jeg elsker deg høyt jeg vil elske deg mye min søte kjærste .
jeg har vært og lignende mester jeg i snowbord også fikk gull og bronsje  jeg var i Alaska jeg i 2001

hvor var du på disse bilder her min søte kjærste

 
 

 
 

når jeg ser på bildene du sender til meg her da smelter jeg godt jeg blir glad når jeg ser på bilder av deg min kjære
jeg har vært på jobb i dag og når ser jeg på fotball på tven nå  kan du lage deg en facabook side sånn at vi kansje kunne være i et forhold på facebook det hadde vært koselig jenta mi i love YOU
Til: erik mabro stjerna mabron
Hei, min kjære og elskede Erik! Hvordan har du det? Hva er det du gjør? Hvordan er været? Hele natten tenkte jeg igjen bare om deg, om vår fremtid. Min elskede, i dag vil jeg helt åpen for deg mitt hj
Fra: Ainur (kzalvinar@yahoo.com) Du flyttet meldingen til dens nåværende plassering.
Sendt: 20. april 2016 17:38:46
Til: erik mabro stjerna mabron (erikmabro@live.no)
Hei, min kjære og elskede Erik!
Hvordan har du det? Hva er det du gjør? Hvordan er været? Hele natten
tenkte jeg igjen bare om deg, om vår fremtid. Min elskede, i dag vil
jeg helt åpen for deg mitt hjerte! Jeg er litt flau over å fortelle
deg denne setningen, men jeg tok mot og klar. Jeg ønsker å tilstå til
deg, min prins I LOVE YOU! Jeg elsket deg fra første bokstav. Jeg
følte at vi kan bygge et langsiktig forhold. Hver dag jeg gi deg min
tid. Etter at vi møttes, tenkte jeg bare på deg. Jeg elsker deg fordi
du er snill, mild, omsorgsfull og snill mann. Jeg vet at jeg kan stole
på deg i de vanskeligste øyeblikk! Du vil aldri bedra eller forråde
meg. Jeg visste at et sted i verden er det en mann jeg kan forelske
for real. Og jeg fant deg Erik! Min kjærlighet for deg er den mest
rene og milde. Jeg holdt mine følelser for deg i hjertet, men i dag
bestemte jeg meg for å åpne min sjel til deg. Jeg håper at du vil
godta mine følelser og gjøre gjengjeld! Jeg vil gjerne fortelle deg
takk for det du aldri forlatt uten oppmerksomhet fra mine brev og gikk
med meg til hovedmål - å bygge et seriøst forhold. Nå er vi med deg
som en helhet, som en ubrutt kjede! Jeg ønsker at våre relasjoner
utvikle seg videre. Min Prince, for meg, ordet kjærlighet, mer enn
bare et ord. For meg er kjærlighet følelsen av at jeg nå lever og
puster. Når jeg ser dine brev, vekker nytt liv, fuglene synger i min
sjel i meg, jeg ønsker å leve og smile! Min kjære, jeg skal fortelle
deg mitt hjerte og sjel, og jeg håper at du ikke avviser meg! Fortell
meg hvordan du føler deg? Er du klar til å fortelle meg at du elsker
meg? Er du klar til å virkelig seriøst forhold med meg? I dag bestemte
jeg meg for å fortelle deg om vårt forhold far og mor. Mine foreldre
ble overrasket, men glad for at jeg fant min kjærlighet. Min far, men
god, men veldig streng mann. Han spurte hvor du bor og hvor lenge vi
kommuniserer. Jeg fortalte mine foreldre at du er veldig interessant,
omsorg og viktigst en god mann på hjertet. Foreldrene mine støttet
mitt valg, og ønsket oss lykke til. Min prins, må du åpne ditt hjerte
til meg. Fortell meg hva du føler for meg? Du fortalte noen om
forholdet vårt? Jeg ser frem til den nye brev til meg. Jeg elsker deg!
Din prinsesse Ainur.   
 


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar