torsdag 21. april 2016

Hei, min kjære og elskede Erik

Hei, min kjære og elskede Erik ‏

Hei, min kjære og elskede Erik

Til: Ainara Heath
så fine bilder av deg min kjære er jeg den personen du vil dele meg livet ditt nå min kjære så du drømte om meg det var koselig ja det er kjærlighet kan du lage et nett side på facebook side også kan
Fra: erik mabro stjerna mabron (erikmabro@live.no) Du flyttet meldingen til dens nåværende plassering.
Sendt: 19. april 2016 17:45:57
Til: Ainara Heath (kzalvinar@yahoo.com)
så fine bilder av deg min kjære
er jeg den personen du vil dele meg livet ditt nå min kjære
så du drømte om meg det var koselig
ja det er kjærlighet
kan du lage et nett side på facebook side også kan vi bli sammen deg min kjære

 https://m.facebook.com/erikmabron20?refid=12&ref=bookmark
Til: erik mabro stjerna mabron
Hei, min kjære og elskede Erik! Takk for din nye, vakre brev. Jeg veldig mye savner deg. Hele natten kunne jeg ikke sove. Jeg er veldig bekymret for forholdet vårt. Jeg ønsker å bygge eneste sanne kjæ
Fra: Ainur (kzalvinar@yahoo.com) Du flyttet meldingen til dens nåværende plassering.
Sendt: 19. april 2016 16:58:58
Til: erik mabro stjerna mabron (erikmabro@live.no)
Hei, min kjære og elskede Erik!
Takk for din nye, vakre brev. Jeg veldig mye savner deg. Hele natten
kunne jeg ikke sove. Jeg er veldig bekymret for forholdet vårt. Jeg
ønsker å bygge eneste sanne kjærlighet med deg! Takk for at du svare
meg i retur! Det er veldig viktig for meg! Den kvelden jeg hadde en
veldig fin, søt drøm. Jeg var i et merkelig sted for meg, på bredden
av elven. Jeg satt i en vakker hvit kjole, jeg ventet på deg. Solen
stiger opp fra horisonten, den varme vinden blåser i ansiktet mitt.
Jeg ser frem til ditt utseende. Du kom til meg plutselig, lukke øynene
med hånden. Jeg kunne kjenne varmen fra hendene, svak berøring. Jeg
sa, "det er deg, min kjære Erik" og snudde seg mot deg. Du står i en
svart smoking. Du hjalp meg å stå opp, jeg omfavnet din sterk kropp,
og du kysset meg. Det virket for meg at det kysset var den mest søt og
mild i mitt liv. Du fortalte meg at han hadde bestilt for oss et bord
på en restaurant. Vi gikk langs gatene i en fremmed for meg, natur og
arkitektur virket for meg en svært vakker og uvanlig. Så innså jeg at
vi er i byen din. Du tok hånden min og kysset igjen. Da vi kom til
restauranten, er det nesten ingen der. Vi var høflig kelner nærmet og
invitert til å sitte ned ved bordet bestilt. Du bestilte en flaske
rødvin. Jeg var ute i dine vakre øyne. Jeg likte din bedrift hjerte og
sjel. Du ba meg om å bøye seg for deg, hvisket deg i øret mitt at du
elsker meg og kjærlighet. Jeg var veldig fornøyd. Så du ville kysse
meg, men dessverre, min drøm var over, jeg våknet. Jeg er veldig lei
for at nå er du ikke her med meg. Du ble min veldig nær venn. Jeg er
veldig glad for at du kom inn i livet mitt! Jeg elsker deg Erik! Jeg
ønsker å være bare mellom oss tillit og ekte kjærlighetsforhold. Jeg
tror at tillit er en av de viktigste kriteriene for bygging av ekte
kjærlighet! Jeg stoler på deg hele 100! Jeg er sikker på at du kan
hjelpe meg i enhver situasjon, ingen ser, uansett hva! Jeg vet at jeg
kan stole på deg, og du alltid gjøre alt i din makt! Under vår samtale
har du bevist for meg at du virkelig respekterer og setter pris på
forholdet vårt. Nå er jeg 100 sikker på at du er den personen som jeg
har drømt om hele mitt liv! Takk for det du dukket opp i mitt liv!
Vennligst fortell meg at du stoler på meg 100? Vær så snill, svar meg
ærlig, jeg skulle ønske at det var ingen hemmeligheter mellom oss!
Fortell meg hva du føler for meg? Er det kjærlighet? Jeg ser frem til
den nye brev til meg.
Din jente, Ainur.   


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar