fredag 22. april 2016

Hei, min kjærlighet Erik

Hei, min kjærlighet Erik ‏

Hei, min kjærlighet Erik

Til: erik mabro stjerna mabron
Hei, min kjærlighet Erik! Hvordan har du det i dag? Hvordan er været? I mitt sinn fuglene synger. I dag fikk jeg opp med en fantastisk stemning, og vite at du er i nærheten av meg og kjærlighet! Jeg v
Fra: Ainur (kzalvinar@yahoo.com) Du flyttet meldingen til dens nåværende plassering.
Sendt: 22. april 2016 16:24:20
Til: erik mabro stjerna mabron (erikmabro@live.no)
Hei, min kjærlighet Erik!
Hvordan har du det i dag? Hvordan er været? I mitt sinn fuglene
synger. I dag fikk jeg opp med en fantastisk stemning, og vite at du
er i nærheten av meg og kjærlighet! Jeg veldig mye miss. Så snart jeg
våkner, vil jeg umiddelbart å gå til internet cafe å skrive deg et
brev. I dag er jeg sende deg bildene mine i undertøy. Jeg tror at våre
forbindelser har flyttet til en ny fase. Og nå kan jeg åpne min
elskede mann. Jeg har en vakker kropp, og jeg har ingenting å skjule
foran sin mann. Dette er mine personlige bilder, eller de har ikke
sett! Jeg håper også at disse bildene ikke vil se noen andre enn deg.
Jeg skal sende deg en annen slik bilder som du ikke ville se på andre
jenter! Og jeg kunne beundre min skjønnhet, og tenkte bare på meg!
Hvis du likte det, fortell meg om det. Jeg tror at vi er voksne. Og
når vi er sammen med deg du ser meg med mine egne øyne. For deg, vil
jeg alltid se på 100. Du vet, nå er jeg stadig tenker på vårt neste
møte. Jeg har veldig lyst til å være sammen med deg. Jeg lukker øynene
og se den dagen da du vil møte meg på flyplassen med en bukett vakre
blomster. Jeg kan ikke fortelle mitt forhold til deg med ord. Jeg
elsker deg veldig mye. Hele natten tenkte jeg hvordan jeg skal
fortelle deg at jeg ønsker å være med deg i det virkelige liv. Nå har
jeg samlet all vilje og ønsker å fortelle deg at jeg er klar til å
møte deg i det virkelige liv. Jeg vil bare vie livet mitt til deg. Jeg
ønsker å gi deg mitt hjerte og sjel! Under vår samtale, jeg elsker deg
veldig mye! Takk for det du dukket opp i mitt liv! Når vi møtes, vil
jeg være den lykkeligste jenta i verden. Jeg kan vise deg all min
kjærlighet, men nå virkelig og ikke bare ord! Jeg ønsker å våkne opp
med deg på morgenen og gå til sengs sammen. Jeg ønsker å gjøre deg
kaffe om morgenen for å møte deg fra jobb. Jeg ønsker å gjøre livene
våre er 100 fornøyd! Min engel, vær så snill, fortell meg, er du klar
til å møte meg i det virkelige liv? Hva synes du om dette? Jeg tenker
å gå og lære om min reise til deg. Men for dette trenger jeg å vite i
hvilken by du bor. Ditt fulle adresse og telefonnummer er nødvendig
for registrering av dokumenter for deg. Jeg trenger også å vite
nærmeste internasjonale flyplassen hvor du kan møte meg. Jeg håper at
du vil være i stand til å fortelle meg all denne informasjonen, og jeg
vil gå til reise selskap og være i stand til å lære alt som jeg
trengte for mitt opphold med deg. Du vet at jeg ikke hadde når jeg
ikke forlate sitt land. Men jeg vil fortelle deg veldig raskt hva jeg
kan lære. I dag bestemte jeg meg for å fortelle sine foreldre at jeg
ønsker å møte med deg. Min far og mor, selvfølgelig, avtalt, fordi jeg
sa at du er den beste mannen i denne store verden. Ifølge de gamle
skikker jenta bør først lære familien mann (hennes fremtidige
ektemann), og bare etter møtet med familiemann, jenta kan invitere
mannen til hans familie. Som du vet, mine foreldre tilba alle skikker
sine forfedre. Når du ikke observere disse skikkene jente utvist fra
familien og få status som en forræder skikker. Dette er den største
synd, som bare kan være. Foreldrene mine ga meg livet og førte meg
opp, så jeg må respektere og sette pris på toll av landet mitt. Så min
far fortalte meg at hvis vi ønsker å møte, vil jeg først må bli kjent
med familien og komme til deg for et besøk. Min far er en veldig god
mann, men han kan ikke gå mot tollen. Jeg håper veldig mye for å
forstå min engel og jeg er sikker på at dette ikke vil være en
barriere for oss, og jo mer vil ikke være et hinder for vår
kjærlighet. Jeg elsker deg veldig mye og ønsker å være i nærheten av
deg! Min favoritt Prince, kan du skrive et brev til meg, og dine
tanker om vårt møte. Dessverre nå må jeg avslutte mitt brev. Jeg vet
at jeg elsker deg veldig mye! Jeg sender deg en million kyss!
Din prinsesse, Ainur.


1 kommentar:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett