fredag 15. april 2016

Hei, min kjære venn Erik ‏

Hei, min kjære venn Erik

Til: erik mabro stjerna mabron
Hei, min kjære venn Erik! Takk for din nye, vakre brev. Jeg er sinnsykt glad for at du aldri vil forlate meg uten tilsyn. Dag i Kasakhstan vakre været, ville jeg elsker å gå. Det er synd at du ikke er
Fra: Ainur (kzalvinar@yahoo.com) Du flyttet meldingen til dens nåværende plassering.
Sendt: 15. april 2016 15:24:34
Til: erik mabro stjerna mabron (erikmabro@live.no)
Hei, min kjære venn Erik!
Takk for din nye, vakre brev. Jeg er sinnsykt glad for at du aldri vil
forlate meg uten tilsyn. Dag i Kasakhstan vakre været, ville jeg
elsker å gå. Det er synd at du ikke er der. Jeg ønsker å gå med deg i
parken. Hvordan er været som i dag? Føler du deg bra? Jeg veldig mye
savnet deg. Da jeg så brevet, brøt ansiktet mitt inn i et smil, mitt
hjerte slå fortere. Takk for det du gir meg lykke. Jeg våknet veldig
tidlig, fordi arbeidet har til å gjøre en rekke rapporter og for å
forberede et papir for regnskapssjef. Så snart jeg våknet, jeg
umiddelbart begynte å tenke på deg. Jeg tenkte om forholdet vårt,
fordi du blir en veldig god venn av meg. Hver dag jeg ønsker å skrive
et brev til deg. Takk for det du kom inn i livet mitt. Uten deres
utseende, ville livet mitt være det samme grå og kjedelig. Men nå er
det annerledes. Jeg fryder meg i hvert øyeblikk av livet. Siden
barndommen, foreldre investert i meg godhet og ærlighet, så jeg er
villig til å hjelpe en person i enhver situasjon. Jeg er utdannet
person, og jeg setter pris på måten jeg ble tatt opp mamma og pappa.
Noen ganger kan jeg lukker øynene og stupe inn i barndommen, i de
dager, da jeg var veldig ung. Selv Pappa hadde allerede fortalt meg at
du trenger for å hjelpe din nabo, og du kan aldri bedra folk. Det
viktigste å vite de 3 reglene i livet - ". Ikke drep, ikke lure, og
ikke stjele" Ved å følge disse reglene, ville livet være rettferdig.
Jeg tror at vi må respektere sine foreldre. Mine foreldre hjalp oss i
barndommen. De bygget vår fremtid, gjør alt for å sikre at vi bli gode
mennesker. Men nå må vi velge vår vei selv. Fortell meg om familien
din. Elsker du dine foreldre? Nå, i hvert fall for en dag, vil jeg
gjerne være en liten jente og gjøre en mest fantastiske begjær. Hvis
du er i mine hender var en tryllestav, så ville jeg ha gjettet fred og
kjærlighet rundt om i verden. Jeg ønsker ikke folk å lure hverandre.
Jeg ønsker å leve i hvert hus ekte kjærlighet. Mamma sa alltid til meg
- "Stopp ikke der. Ser frem og lykkes " Jeg prøver alltid å holde seg
til dette konseptet. Folk i dette landet sier: «Den som søker vil
alltid finne" Jeg tror at i mitt liv, vil jeg finne noen som vil elske
og respektere meg. Kanskje denne personen vil være deg, Erik! Jeg
har tro på vår fremtid. Det viktigste å se fremover og aldri gi opp.
Vi må glemme alt det vonde fortiden og leve bare i dag. Er du enig med
meg, Erik? Jeg ser frem til den nye, vakre brev, med historien. Du
er en fantastisk mann. Jeg vet at et sted langt borte er det en jente
som tenker på deg. Jeg sender deg de hotteste og milde kyss.
Din venn Ainur.
Til: kzalvinar@yahoo.com
Jeg har aldri vært sammen med ei jente jeg har ikke en jente kjærste men jeg håper du vil bli jenta mi en gang i live mitt håpet jeg
Fra: erik mabro stjerna mabron (erikmabro@live.no) Du flyttet meldingen til dens nåværende plassering.
Sendt: 13. april 2016 20:54:31
Til: kzalvinar@yahoo.com
Jeg har aldri vært sammen med ei jente jeg har ikke en jente kjærste men jeg håper du vil bli jenta mi en gang i live mitt håpet jeg
Til: erik mabro stjerna mabron
Hei, min kjære venn Erik! Takk for din nye, vakre brev. Jeg er sinnsykt glad for at du ikke la meg ingen oppmerksomhet. Jeg er glad for at vi fortsetter å kommunisere og bli kjent med hverandre bedre.
Fra: Ainur (kzalvinar@yahoo.com) Du flyttet meldingen til dens nåværende plassering.
Sendt: 13. april 2016 18:46:02
Til: erik mabro stjerna mabron (erikmabro@live.no)
Hei, min kjære venn Erik!
Takk for din nye, vakre brev. Jeg er sinnsykt glad for at du ikke la
meg ingen oppmerksomhet. Jeg er glad for at vi fortsetter å
kommunisere og bli kjent med hverandre bedre. I dag været er veldig
bra. Jeg smiler på ansiktet mitt. Jeg vet ikke hvorfor, men nå smiler
jeg oftere. Jeg liker å kommunisere med deg Erik. I dag vil jeg
gjerne snakke med deg om forholdet mellom mann og kvinne. Alle av oss,
når vi føler kjærlighet, men ikke alltid, de følelsene som vi opplever
ekte. Noen elsker til fordel for hvem det tiltrekker monetær rikdom.
Svært få mennesker i denne verden som the real thing. Er du enig med
meg? Jeg ønsker å bygge et forhold uten svik og mistillit. Jeg tror at
det er 2 hovedkomponenter. Men mange kvinner i vårt land, prøv å bruke
en kvinne bare for sex og personlige mål. Kvinnen i dette landet har
blitt en slave, som er 24 timer i døgnet, må jobbe og ta vare på
familien. Menn gjør lite. Jeg ønsker ikke å leve med en mann som ikke
respekterer meg. Da jeg var 27, møtte jeg en mann som heter Valera.
Først har forholdet utviklet seg veldig bra. Vi gikk i parken, ser
soloppgang og solnedgang ledsaget. Jeg trodde jeg fant en mann som vil
elske meg for alltid. Men etter 3 måneder med forholdet vårt, fikk jeg
vite at Valera ønsker å bruke meg bare for sex og personlige behov.
Jeg lærte at Valera argumentert med venner som kan dra meg til sengs
etter 3 måneder med forholdet vårt. Jeg er veldig glad for at hun
hadde lært disse detaljene før han kom inn i min tillit. Jeg
umiddelbart stoppet forholdet med den personen. Jeg vil aldri tillate
meg å bruke. Jeg ønsker å finne ekte kjærlighet, uten svik og
provokasjon. Jeg vil ha en mann å elske meg, ikke som et seksuelt
objekt og som en jente, som du ønsker å leve! Jeg håper at du er
nettopp en slik mann. Min venn, kan du fortelle meg om dine tidligere
forhold? Hva forventer du av vårt forhold du? Jeg vil at du skal lære
mer og utvikle våre relasjoner. Jeg ser frem til ditt svar.
Din venn Ainur.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar