torsdag 21. april 2016

Hei, min kjære Erik‏

Hei, min kjære Erik ‏

Hei, min kjære Erik

Til: Ainara Heath
God natt god natt, lille jente Drøm så søtt, om alt det glemte Morgendagen kommer fort Hode på pute, så er det gjort Uttrykksikonet smile
Fra: erik mabro stjerna mabron (erikmabro@live.no) Du flyttet meldingen til dens nåværende plassering.
Sendt: 19. april 2016 22:37:15
Til: Ainara Heath (kzalvinar@yahoo.com)
God natt god natt, lille jente
Drøm så søtt, om alt det glemte
Morgendagen kommer fort
Hode på pute, så er det gjort Uttrykksikonet smile
EmojiEmojiEmojiEmoji
Til: kzalvinar@yahoo.com
jeg føler meg godt jeg vil elske deg og slikk jeg tenker på deg verdag og i natt drømmer jeg bare om deg min kjære love fra din mann erik og din nye gutte kjærste meg erik
Fra: erikmabro@live.no Du flyttet meldingen til dens nåværende plassering.
Sendt: 19. april 2016 17:36:26
Til: kzalvinar@yahoo.com
jeg føler meg godt jeg vil elske deg og slikk
jeg tenker på deg verdag og i natt drømmer jeg bare om deg min kjære
love fra din mann erik og din nye gutte kjærste meg erik
Til: erik mabro stjerna mabron
Hei, min kjære Erik! Tusen takk for den nye, vakre brev. Jeg er veldig glad for at vi nærmer oss hverandre. I dag føler jeg veldig positiv, jeg har en god stemning. Jeg tenker bare på deg. Du forlater
Fra: Ainur (kzalvinar@yahoo.com) Du flyttet meldingen til dens nåværende plassering.
Sendt: 18. april 2016 22:07:44
Til: erik mabro stjerna mabron (erikmabro@live.no)
Hei, min kjære Erik!
Tusen takk for den nye, vakre brev. Jeg er veldig glad for at vi
nærmer oss hverandre. I dag føler jeg veldig positiv, jeg har en god
stemning. Jeg tenker bare på deg. Du forlater aldri mine tanker. Nå er
du i mitt hjerte og sjel. Selv når jeg er på jobb, tror jeg bare på
deg. Vårt forhold blir noe mer alvorlig enn bare vennskap. Lese dine
brev, jeg forstår mer og mer at vi er perfekte for hverandre. På mange
måter er vi veldig like, og det viktigste er at vi arbeider mot samme
mål - LOVE! Igjen, jeg vil takke deg for det du ikke la mitt første
brev uten oppmerksomhet. Uten deres utseende, ville livet mitt være
kjedelig og kjedelig. I går kveld, første gang jeg fortalte deg om min
venn Karina. Opp til dette punktet ingen visste at jeg kommuniserer
med deg. Jeg ønsker at våre relasjoner utvikle seg uten barrierer og
hindringer. Jeg holder vårt forhold bare i mitt hjerte. Jeg sender deg
et bilde der vi er med deg, sammen med Karina. Jeg fortalte Karina som
kommuniserer med en mann fra et annet land og føle slik varme,
vennlighet og ømhet som aldri følt i mitt liv! Karina er veldig glad
for oss og vil ha oss til å elske og fremtidige lykke. Jeg vet at min
venn Karina og jeg vet at hun kan stole rundt. Du har ikke noe imot
det jeg sa om vårt forhold til min venn? Min kjære Erik, du fortelle
noen om forholdet vårt? Fortell meg hva du føler? Føler du deg
tilfredsstillelse fra vår egen? Du vet, jeg fant det svært vanskelig å
stole på menn, fordi nå nesten hvert menneske i mitt land prøver bare
å bruke en kvinne. Jeg sparer meg selv for svært oppriktig og virkelig
kjærlig mann. Jeg føler at det er du Erik! Bare hos deg ser jeg alle
de ideelle kvaliteter av min fremtidige mann. I dette livet, jeg
ønsker bare en ting - å elske og bli elsket! Jeg ønsker å gjøre for
din kjære alt at han følte seg lykkelig. Jeg er klar til å gi sitt
hjerte og sjel til alle 100! Min kjære, jeg tror at du ikke leke med
meg og helt alvorlig om forholdet vårt. Jeg tror på følelsene dine.
Min prins, er jeg klar til å åpne for deg mitt hjerte og sjel.
Vennligst fortell meg at du er klar til å elske meg? Stoler du på meg?
Jeg tror at tillit er svært viktig. Uten tillit, er det umulig å bygge
en ekte kjærlighet! Fortell meg dine tanker om forholdet vårt. Jeg ser
frem til den nye brev til meg.
Din prinsesse, Ainur.
Til: Ainara Heath
så søt og pen du var på dette bilde min kjære
Fra: erik mabro stjerna mabron (erikmabro@live.no) Du flyttet meldingen til dens nåværende plassering.
Sendt: 18. april 2016 19:44:05
Til: Ainara Heath (kzalvinar@yahoo.com)
 
så søt og pen du var på dette bilde min kjære
Til: kzalvinar@yahoo.com
Hei ainur. Fins du på ekte så du tuller ikke med meg du liker meg veldig mye tør du å komme til meg i mitt land Norge vil du komme til meg å hilse på meg en dag i fremtiden din søta så du vil elske me
Fra: erikmabro@live.no Du flyttet meldingen til dens nåværende plassering.
Sendt: 17. april 2016 23:54:47
Til: kzalvinar@yahoo.com
Hei ainur. Fins du på ekte så du tuller ikke med meg du liker meg veldig mye tør du å komme til meg i mitt land Norge vil du komme til meg å hilse på meg en dag i fremtiden din søta så du vil elske meg jeg savner å ha en jente kjærste som kan like meg som jeg er og at du liket sport som jeg gjør . Savner du meg mye vil du ha meg som din man vil du gifte deg med meg en dag søta jeg savner deg mye jeg likte det en bilde av deg . På det bilde du sente til meg der var du søt og vaker jente og søt kvinne vil du bli kninnen i mit liv søta når kan du komme til Norge å møte meg søta
Til: erik mabro stjerna mabron
Hei, min kjære Erik! Som alltid, er jeg veldig glad for å motta nytt brev. Takk for det du aldri vil glemme meg ikke. Kanskje du allerede har vært i stand til å vurdere alle mine bilder som jeg sender
Fra: Ainur (kzalvinar@yahoo.com) Du flyttet meldingen til dens nåværende plassering.
Sendt: 17. april 2016 18:07:05
Til: erik mabro stjerna mabron (erikmabro@live.no)
Hei, min kjære Erik!
Som alltid, er jeg veldig glad for å motta nytt brev. Takk for det du
aldri vil glemme meg ikke. Kanskje du allerede har vært i stand til å
vurdere alle mine bilder som jeg sender deg. Ja jeg virkelig liker å
gjøre en masse interessante bilder. Jeg kan kalle det min hobby. Jeg
også vil være veldig glad for å se alle de nye bildene. I dag våknet
jeg opp veldig tidlig igjen. På jobb, mange ting. Regnskapssjef var
syk, nå må jeg utføre en svært viktig jobb som ble tilordnet til meg.
Hvordan er været? Jeg håper at i ditt land, er alt greit, min kjære
Erik! Jeg er veldig glad for at du kom inn i livet mitt. Med advent,
begynte jeg å føle meg glad jente. Jeg ser meningen med livet, jeg
skjønner at alt ikke er tapt, og er, i verden er det fortsatt en mann
som vet å respektere og forstå en kvinne. Denne mannen var du Erik!
Jeg er veldig takknemlig for at du kom i livet mitt. Jeg forstår mer
og mer at du kan se alle de kvaliteter mitt ideal. Under vår samtale,
jeg kjenner deg veldig godt. Du er en smart, vakker tanke, den
intellektuelle og open-minded person. Det er en glede å kommunisere
med deg! Jeg ser at vi er veldig like, vi har samme syn på livet. Er
du enig med meg? Alle ansatte på jobb føler endringene i meg, og det
er sant. Jeg begynte å smile mer å ta vare på seg selv, for å besøke
nesten hver dag, et treningsstudio og et svømmebasseng. Jeg så lyset i
denne mørke og grå verden, innså jeg at jeg trenger for å leve og gå
videre. Jeg er veldig glad for at du fortalte meg på min aller første
brev. Nå er vi veldig gode venner, og kanskje har mer enn venner. Du
ble for meg en veldig kjær person. Jeg vet at du alltid hjelpe meg i
vanskelige tider og dele lykken med meg. Jeg tror på deg 100! Du ble
min beste venn, og jeg er stolt av det! Jeg er klar til å møte med deg
alle mine hemmeligheter. Under vår samtale, vi vet veldig godt med
hverandre. Jeg tror at det siste forholdet var en feil for oss. Vi er
veldig like, så vi har aldri følt ekte kjærlighet. Men det var alt i
fortiden. Nå må vi fortsette å leve og ser bare fremover, ikke stoppe
for et trinn. Min kjære venn, jeg har alltid drømt om den perfekte
familien. Jeg tror at min far og min mor er en perfekt familie. Jeg
har aldri sett at foreldre kranglet. Min far elsket og elsker bare sin
mor. Mine foreldre er respektert, verdsatt, elsket og aldri bedra
hverandre. Jeg vil ha min fremtidige familie var akkurat det samme!
Jeg ønsker å føle seg i den mannlige støtte, som alltid er til å stole
på. Jeg vil gi all varmen fra mitt hjerte og sjel er bare én mann.
Noen ganger jeg lukker øynene og se deg ved siden av meg. Min kjære
venn Erik, jeg er glad du er med meg og vårt forhold slutter ikke
der. Kanskje det er du vil være min mann? Nå har vi til å kommunisere
og utvikle våre relasjoner, for å se om vi er veldig riktig for
hverandre? Men jeg føler meg, og jeg tror i mitt hjerte at alt skal
være i orden! Hva synes du om dette, min kjære venn Erik? Fortell
meg tanken på vårt vennskap? Hvordan ser du ikke den ideelle familie?
Vennligst ikke skjule noe fra meg. Jeg vil vite din mening om denne
saken. Du virkelig for meg en meget kjære mann! Jeg vil ikke miste
deg! Du gjør meg glad hver dag! Dessverre, nå må jeg avslutte mitt
brev. Men jeg skal tenke på deg og vente på svaret ditt! I dette
brevet vil jeg fortelle deg min sjel. Min virkelige tanker.
Med vennlig hilsen, Din Ainur.   




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar