torsdag 21. april 2016

Hei, min kjære venn Erik ‏

Hei, min kjære venn Erik

Til: Ainara Heath
når kan jeg se deg kan du komme til meg i juni
Fra: erik mabro stjerna mabron (erikmabro@live.no) Du flyttet meldingen til dens nåværende plassering.
Sendt: 17. april 2016 14:33:29
Til: Ainara Heath (kzalvinar@yahoo.com)
når  kan jeg se deg kan du komme til meg i juni
Til: erik mabro stjerna mabron
Hei, min kjære venn Erik! Jeg veldig mye savnet deg. Nå var jeg i stand til å få til internet cafe, og jeg er veldig glad for å se brevet. Takk som alltid, klarte han ikke la meg ingen oppmerksomhet.
Fra: Ainur (kzalvinar@yahoo.com) Du flyttet meldingen til dens nåværende plassering.
Sendt: 16. april 2016 16:13:57
Til: erik mabro stjerna mabron (erikmabro@live.no)
Hei, min kjære venn Erik!
Jeg veldig mye savnet deg. Nå var jeg i stand til å få til internet
cafe, og jeg er veldig glad for å se brevet. Takk som alltid, klarte
han ikke la meg ingen oppmerksomhet. Jeg er veldig glad for at vi
fortsetter å kommunisere og utvikle våre relasjoner. I dag, igjen, det
fine været. Solen skinner. I morgen, fikk jeg opp mine tanker om deg.
Du blir en veldig kjær venn av meg Erik! Hvordan er været, min venn
Erik? Hvordan er humøret? Min venn, i dag vil jeg gjerne snakke med
deg om religion, om hva folk tror og hva som kan støttes. Kasakhstan
preget av en spesiell religion og tro. Religion og tro i vårt land er
en av de viktigste komponentene i kasakhstanske folket. I mitt land,
de fleste bekjenner islam. Men så mange mennesker bekjenner buddhismen
og kristendommen. Interessant er det at folk fra forskjellige
religioner lever i ett land og har ingen fiendskap med hverandre. All
min familie er kristne. Siden barndommen, jeg gikk i kirken med min
mor. Derfor, siden barndommen, skjønte jeg at man aldri kan bedra og
forråde folket. Som jeg sa tidligere, jeg alltid holde seg til denne
regelen. Min far, også, tror på Gud, men på grunn av arbeidet, pappa
kunne ikke gå i kirken sammen med oss. Jeg tror at tro er i ethvert
menneske, uavhengig av kjønn og nasjonalitet. Du kan ikke gå til
kirken og be, viktigst tror på sjelen. Er du enig med meg Erik? Hver
kirke i vårt land er ikke bare et sted hvor folk ber, men også en viss
arkitektonisk og kulturell verdi, som er bygget i århundrer. Kirken er
besøkt det meste av kvinner. Etter å ha besøkt kirken, føler jeg meg
mye bedre. Det virker for meg at Gud gir meg styrke. Menn liker ikke å
gå i kirken. Det er uheldig at nå, i denne harde verden, menn vil ha
bare sex og bruk av kvinner til personlige formål. Men jeg er sikker
på at verden er en mann som er ute etter en virkelig alvorlig forhold
og ekte kjærlighet. Det virker for meg at det var deg, Erik!!! Min
kjære venn, kan du fortelle meg, tror du på Gud? Du vet, i den tiden
som vi snakker, innså jeg at du er veldig interessant, omsorg og
intelligent mann. Jeg er veldig glad for at vi møttes. Du har blitt en
veldig god venn av meg. Takk for det du kom inn i livet mitt. Jeg
følte en følelse av liv. Min kjære venn, kan du fortelle meg, hvordan
var daten din. Er du lei? Jeg virkelig savner! Dessverre, nå må jeg
avslutte mitt brev. Jeg ser frem til å vente på den nye brev til meg.
Din beste venn Ainur.
Til: Ainara Heath
Vis denne meldingen...
Fra: erikmabro@live.no Du flyttet meldingen til dens nåværende plassering.
Sendt: 16. april 2016 12:23:59
Til: Ainara Heath (kzalvinar@yahoo.com)
HEI MIN KJÆRE JENTA MI JENTA TIL ERIK   JEG SAVNER DEG OG TENKER PÅ DEG VERDAG
SÅ DU BLE GLAD FOR BREVE MITT
SÅ DA SMILTE DU kyss. FRA DIN MANN
LØRDAG DEN 16.APRIL DA SKAL JEG PÅ KINO Å SE PÅ DEN NYE JUNGELBOOKEN FILM Å KINO I DRAMMEN
HA EN FIN DAG OG HA EN FIN HELG


> Date: Fri, 15 Apr 2016 16:17:19 +0300
> From: kzalvinar@yahoo.com
> To: erikmabro@live.no
> Subject: Hei, min kjære venn Erik
>
> Hei, min kjære venn Erik!
> Takk for din nye, vakre brev. Jeg er sinnsykt glad for at du aldri vil
> forlate meg uten tilsyn. Dag i Kasakhstan vakre været, ville jeg
> elsker å gå. Det er synd at du ikke er der. Jeg ønsker å gå med deg i
> parken. Hvordan er været som i dag? Føler du deg bra? Jeg veldig mye
> savnet deg. Da jeg så brevet, brøt ansiktet mitt inn i et smil, mitt
> hjerte slå fortere. Takk for det du gir meg lykke. Jeg våknet veldig
> tidlig, fordi arbeidet har til å gjøre en rekke rapporter og for å
> forberede et papir for regnskapssjef. Så snart jeg våknet, jeg
> umiddelbart begynte å tenke på deg. Jeg tenkte om forholdet vårt,
> fordi du blir en veldig god venn av meg. Hver dag jeg ønsker å skrive
> et brev til deg. Takk for det du kom inn i livet mitt. Uten deres
> utseende, ville livet mitt være det samme grå og kjedelig. Men nå er
> det annerledes. Jeg fryder meg i hvert øyeblikk av livet. Siden
> barndommen, foreldre investert i meg godhet og ærlighet, så jeg er
> villig til å hjelpe en person i enhver situasjon. Jeg er utdannet
> person, og jeg setter pris på måten jeg ble tatt opp mamma og pappa.
> Noen ganger kan jeg lukker øynene og stupe inn i barndommen, i de
> dager, da jeg var veldig ung. Selv Pappa hadde allerede fortalt meg at
> du trenger for å hjelpe din nabo, og du kan aldri bedra folk. Det
> viktigste å vite de 3 reglene i livet - ". Ikke drep, ikke lure, og
> ikke stjele" Ved å følge disse reglene, ville livet være rettferdig.
> Jeg tror at vi må respektere sine foreldre. Mine foreldre hjalp oss i
> barndommen. De bygget vår fremtid, gjør alt for å sikre at vi bli gode
> mennesker. Men nå må vi velge vår vei selv. Fortell meg om familien
> din. Elsker du dine foreldre? Nå, i hvert fall for en dag, vil jeg
> gjerne være en liten jente og gjøre en mest fantastiske begjær. Hvis
> du er i mine hender var en tryllestav, så ville jeg ha gjettet fred og
> kjærlighet rundt om i verden. Jeg ønsker ikke folk å lure hverandre.
> Jeg ønsker å leve i hvert hus ekte kjærlighet. Mamma sa alltid til meg
> - "Stopp ikke der. Ser frem og lykkes " Jeg prøver alltid å holde seg
> til dette konseptet. Folk i dette landet sier: «Den som søker vil
> alltid finne" Jeg tror at i mitt liv, vil jeg finne noen som vil elske
> og respektere meg. Kanskje denne personen vil være deg, Erik! Jeg
> har tro på vår fremtid. Det viktigste å se fremover og aldri gi opp.
> Vi må glemme alt det vonde fortiden og leve bare i dag. Er du enig med
> meg, Erik? Jeg ser frem til den nye, vakre brev, med historien. Du
> er en fantastisk mann. Jeg vet at et sted langt borte er det en jente
> som tenker på deg. Jeg sender deg de hotteste og milde kyss.
> Din venn Ainur.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar